onsdag 8 september 2010

Najs förmiddag

Denhär dagen har börjat ritigt bra!

Vaknade någorlunda utsövd & begav mig (lätt motvilligt, men iaf) på 8,7km lenkki (den var nämligen inplanerad redan igår, men blev inte av pga frökens lättja).. De första 20min var som vanligt helt frickin' pain i mina ben, men sen släppte det & blev behagligt :) I slutet märkte jag dock av att jag inte ätit något före, men gick ändå bra att springa hela vägen hem.

Efter en snabb dush (i det skedet hade jag ren ganska brottom) hoppade jag i bilen, för att åka till Kslätt & dumpa de sista grejjorna.. Därefter besiktning av bilen. Den gick inte igenom (vilket förståss gör mig förgrymmad), men finns inte så mycket annat att göra, än att fixa i skick & besiktiga på nytt. Dessutom träffade jag där en söt 4månaders settervalp, så tiden gick snabbt :)

Väl tillbaka hade jag fått mail om att mitt (på gulissitsen - nolot, I know!) borttappade studiekort hittats. Så skönt!!

Nu håller jag äntligen på & får lite (god, någorlunda hälsosam & hemlagad) mat i mig :) Bra fiilis!

Härefter blir det packande (inför resten av veckan, som spenderas annanstans) & hoppeligen lite läsning.. Och i eftermiddag skall jag promenera ~6km (så mina stackars ben får lite uppmjukning) till mamma & co, för middag. Håller mao tummarna för att också eftermiddagen blir lysande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar