måndag 20 september 2010

Ledbruten

Efter att ha kommit på rubriken sitter jag (nästan) & fnissar högt för mig själv > jävla nörd!

Pointen är att min högra hand/handled (vafanheterde?) har fått någo fel. Vaknade i går morse av att den va sjuk (typ som om jag sku ha sovit tokigt på den) & det har ännu inte gått om. Snarare tvärtom! Vet inte vad fanskapet beror på, men antar att ingen läkare (på YTHS) kommer att gå med på att göra något före jag lidit helveteskval i minst en vecka, så idkar självhjälp i form av värkmedicin & mobilat.. Och sen rider jag naturligtvis en & annan heppa in between, så att det säkert inte skall få läka ifred!

Inget vettigt har jag fått gjort idag heller.. Läst (Obs! Inte löst) några rättsfall, fattat noll av vad man borde fundera på till morgondagens föreläsning & surfat runt. Hej negativa bloggen! I'm sori, blir bara lite kypsä på att jag är så slapp. Nåja, helgen var helt najs & solen skiner (fast vänta bara om 5min, när jag skall cykla hem), snart blir det mera burana & hästeri > It could be worse, it could be raining :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar