torsdag 16 september 2010

Babysteps

Har suttit hela eftermiddagen i skolan (säkert tidsmässigt rekord i år).. Mest har jag surfat & bloggat, men en & annan kreativ minut har nog rymmats med också. Bra så!

Snart måste jag ta mig mot ett kylskåp, för håller på att förgås av hunger.. Senare har fina M lovat agera prommissällskap :)

I bästa fall kan stordåd uträttas i kväll (eller nåjaa, vi får väl se & ni får ta den kommentaren med en nypa salt)..

Mao är fiilisen snäppet bättre än i morse. Man tackar för det lilla!

Lägg en tandborstning på det (noup, det har ännu inte hänt idag > sori för öuversheeringen, men till mitt försvar blev det rätt brådis i förmiddags) kan denhär dagen sluta som någorluna acceptabel!

Aijoo, ett tips ännu: Såg igår filmen P.S. I love you. Den kan varmt rekommenderas, men för gudsskull se till att ni inte är i en sjuk&ensam, premenstruell, eller annars känslig fas..!! Om jag säger som så att översvämningsrisken är överhängande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar