lördag 11 september 2010

Dendär puman

Kan slänga sig i väggen & dra något gammalt över sig! Hon är helt enkelt inte välkommen!!

Hon tittade fram mest som en smårolig (eller lätt ironisk) tanke, men har tyvärr fått lite onödigt mycket spelrum (tankerum) den senaste tiden. Nu är det slut!

Jag insåg att det är helt löjligt att ens leka med tanken på att hon finns, då det egentligen inte är sanningen..! Flummigt, I know..

Pointen är nog den att det är helt totalt ondögit för en vacker, intelliget, framgångsrik & välmående UNG kvinna som mig att sätta sig i en situation, där jag känner mig (för) gammal, icke attraktiv & allmät mallplacerad! Som om jag inte annars också jobbade häcken av mig för att skapa ens den nödvändig gnuttan balans & harmoni i mig själv.

Det är med andra ord dags att (igen!) känna efter vad jag mår bäst av & bejaka det, i stället för att bygga hinder på den egna vägen! De finns nog där i alla fall. Upplyftande med värdefulla insikter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar