torsdag 9 september 2010

The smiling continues

För första gången på riktigt länge känns det som om saker kommer att ordna sig! Och inte bara det, det känns bra just nu, i stunden.. Inte först sen när det&det&det händer :)

Promenerandet i går gick rätt långsamt, men benena känns iaf någorlunda ok idag, så det är huvudsaken! Åt gott med familjen & visst är det mer inspirerande att äta (god & hälsosam, hemlagad mat), när man gör det i sällskap!

Som tuliaisia fick jag (till låns) en liten pink Ipod, då syrran (med det största leendet ever) uppgraderat sig till Iphone, & mammas Audi (också till låns)! Jag vet att jag är en löjlig materialist, men vem bryr sig!! Tänker njuta fullt ut av att (för engångs skull) få köra en bil som är behaglig & najs! Helt enligt min devis att få saker vinner en snygg kvinna i en cool bil :P

Också denhär dagen började bra, fast jag först var så trött, så trött när jag vaknade.. De ringde nämligen (äntligen) tillbaka från bilservicen & jag fick en tid bokad. Dessutom hade jag fått mail från The Bästis :)

Idag bär det av mot Åbo & på agendan står:
- Lunch med M & E
- Långlenkki med A
- Skumppa (eller vad man nu kan tänkas få..) på Bremer &
- gulissits med de bästa gamylerna
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar