fredag 10 september 2010

Check, check, check

Igår:
- Avnjöts en lunch i gott babbelsällskap
- Joggade jag för första gången i mitt liv så långt som 15km! *så jävla stolt* Detta möjliggjordes av min söta joggingpartner & den bästa haren/coachen ever :)
- Sitsade jag bland de bästa gamylerna i världen & ett gäng trevliga "yngre" studerande. Efterfestade dessutom på Apan & kom till värdefulla pumainsikter (mer om det senare), samt somnade väl omhändertagen hos en god vän!

Idag:
- Inleddes dagen med frukost & Husis..! En dush & tandtvätt senare var man dessutom återuppståden ;)
- Spenderades förmiddagen på en soft promenad längs ån samt lunch & kaffe ute i solen, samtidigt som personliga & värdefulla tankar utbyttes <3
- Kollade jag två lägenheter & flyttar nästa vecka in i en av dessa! Håll tummarna för att allt går bra, då jag för första gången ever skall bo med en "kämppis"..
- Besöktes hästryggen för första gången på rätt länge & fast det inte var perfekt, så kändes det så himla rätt :)

Nu är jag, efter att helt i onödan (igen!) ha stressat till Korpo & varit där i löjligt god tid (igen!), på väg till mitt älskade Sottunga!! I öronen popittar det bästa Spotify har att erbjuda & ute är natten nästan sommarvarm..! Och well, I guess it goes without saying att en viss saknad finns med i bilden :/ Samtidigt som jag fortfarande tacksamt känner att jag mår rätt bra just här, just nu!!

1 kommentar: