torsdag 23 september 2010

En skön slappardag

Började med att jag fick motta en smårolig komplimang: Min kämppis (hon är alltså typ 45 år) berättade nämligen att hennes svärdotter har förbjudit sin man (som är i min ålder) att besöka sin mamma då jag är där!! Kunde inte annat än skratta & ta det som cred ;)
Tjejjen i fråga har jag nämligen sett & hon är själv en sötnos. Dock lite synd att vi kvinnor skall vara sådär osäkra på oss själva..

Har dessutom ätit lunch med två härliga tjejjer, ridit en mysig valack, anlänt till residens momi & spenderat kvällen med en underbar vän, som jag dessutom kunnat glädja med en passande present, baraföratt :)

Pricken över I satte ett pirrigt mail! Nu håller jag igen tummar & tår så hårt (och lite..hmm, mycket otåligt) jag bara kan!!

Puss & gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar