tisdag 21 september 2010

Blodutgjutelse

Har ägt rum.. Frivilligt!!
Var alltså & gav blod. Som vanligt (visst kan man väl säga så efter tre gånger?!) gick allt bra & jag mår jees! Såattehh, rekommenderas! Som den unga kvinna jag är blev jag dock påprackad järnmedicin (fast mitt hemoglobin var bra) igen.. Dock i en annan form än senast, så får väl hoppas att dethär är något man mår mindre blä av.

Och eftersom ni ändå undrar, så kan vi fortsätta diskutera mina krämppor (hej pensionärsbloggen! finns det såna btw?).. Eller deras nonexistentialitet (?) snarare :) Handen blev nog så chockad av den brutala smärta den orsakades under gårdagens hästeri (att rykta var inte en fröjd I can tell..), att den helt enkelt är bra nu. Najs!

Vad annars? Not much, de oförståeliga föreläsningarna fortsätter.. Men andelen närvarande haba (förutom min då) var idag var ansenlig, vilket underlättade pinan en aning :P För övrigt borde jag ta mig i kragen & föra min bil, som i morgon skall på huolto.. Om de bara sku villa sluta regna!! Jomijomi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar