torsdag 30 september 2010

Hajoilee

Med denhär semman!!

Undrar dessutom hur svårt det kan vara att i dagens överkommunikativa värld svara på e-mail & textare?! Oöverkommligt tydligen..!

Nåjaa, well.. Har iaf fått lite mera gjort än inget idag. Det är en markant ökning jämfört med igår. Så man får väl hålla god min bara..

In between har jag bl.a. konstaterat att det finns en massa vackra kvinnor på denhär fakulteten. En stund tyckte jag det var en negativ sak. Jag var alltså avundsjuk. Sen orkade jag inte riktigt bry mig. Och nu tycker jag rätt neutralt (jag hoppar mao inte genom taket av glädje) att det ju är rätt trevligt. För dem. Och för de få killar som här ju också finns.. Produktivt som ni märker! Kanske man borde bli filosof. Håller de ens på med sånhänt?

Anyway, AW om en timme, så man har något att se framemot iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar