måndag 22 november 2010

Arbetarn

JESS!! Jag fick jobbet! På torsdag skall jag skriva kontrakt.
Jag är så glad & överväldigad att det inte går att beskriva i ord :) Riktigt stolt över mig själv!
Känns på samma sätt, som då jag fick mitt första jobb på advokatbyrå & bara ville skrika rakt ut i domkyrkosfären..hihhi.. Superspännnande!!
Nu får jag dessutom börja leta lägenhet!! Helt fantastiskt!
Det som inte känns bra att min vän därmed blev besviken. Samtidigt vet jag att hon är kompetent & en av de tuffaste typerna i världen och är därför övertygad om att det inte kommer att ta länge före också hon står där med ett kontrakt!! Ser framemot det :)
Dessutom saknar jag det att du inte finns här för att dela glädjen med mig! Men jag är extremt tacksam över mina fantastiska vänner & min fina familj, som finns där & som jag vet att är genuint glada för min skull <3

4 kommentarer:

  1. GRATTIS! Men om man säger A skall man även säga B.. :)

    SvaraRadera
  2. Tackar!!
    Men vad är A & vad har jag inte sagt?? Ei tajuu :P

    SvaraRadera
  3. A=du har fått ett jobb
    B= vad är det för jobb?? ;)

    SvaraRadera
  4. Ahaa!
    Ett bra jobb, som jag jätte gärna ville ha :) Mer än så vill jag inte outa här.
    De som känner mig lite bättre kan få reda på det via någon annan kanal & om nån annan mot förmodan är supernyfiken, så går det bra att maila på aleber(ät)utu.fi!

    SvaraRadera