fredag 12 november 2010

TGIF

Fast torsdagskvällen var inte så tokig den heller..!
Efter att äntligen ha kommit ut till Kyrkslätt (vilket tog en evighet av diverse olika orsaker, som höll på att göra mig helt galen..) lämnade jag bilen åt daddy & tog Chillen för en lenkki. Vi sprang about 6km & känndes helt galet skönt!! Herren skötte sig väl & jag orkade bra :)
På hemvägen fiilistelee jag bra musik & det var nästan så att tansiijalka börja vipattaa mitt i allt..! Rätt otippat. Sen slockna jag dock som ett litet ljus & har absolut ingen aning om vad jag har, eller inte har medpackat till Åbohelgen..
Idag blir det sushilunch med en syster, lite jobb & sen avfärd västerut.. Förlovningsfest & klackarna i taket står på shemat!! Hoppeligen ändå med sån måtta att jag orkar göra allt roligt, som finns inplanerat i morgon också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar