måndag 15 november 2010

Familjen

Var som överenskommet på lenkki med herr C & vi hade tur, då det slutat regna & dessutom var ganska varmt :)

Sen bjöds det på makaronilåda & vad är väl bättre än att komma till ett färdigdukat bord, efter att man tränat?!

Härligt att kunna sticka sig in hos pappa bara sådär, det har jag saknat!

Nu skall jag tuta, så att jag i morgon är på hugget (hittade dessutom en jakku i min stash, så nu torde klädläget vara under kontroll..). Känns nämligen av diverse orsaker som om jag just nu mer än på länge vill vara nära familjen! Ni håller väl tummarna?? Nati..!

2 kommentarer:

  1. Sluta va så hemlig! Berätta!

    SvaraRadera
  2. Arbetsintervju idag. Inge hemligt med det!

    Och det att jag vill vara här.. Well, ett par gubbar i den närmaste familjen/släkten kämpar mot sina diverse krämppor, så känns inte precis som om man vill vara på andra sidan jorden. Och så trivs jag (igen!) fjanttigt bra i Helsingfors ;)

    SvaraRadera