lördag 13 november 2010

Oldies but goldies

Det var så roligt!!!
Alla är så underbara & efter kvällar som i går kommer jag igen ihåg, att jag ju känner en massa helt fantastiska människor (vilket jag av någon orsak ibland tenderar att inte komma ihåg/vara uppmärksam på) <3

Bål, vin, mat, en fantastisk kaka, ett (ny)förlovat par, en massa folk, hetsiga & intressanta diskussioner, inget bartvång, några vittvinstårar (jag är övertygad om att mina tårkanaler står i direkt korrelation till intagen alkoholmängd), sjuhelvetes starkt snus, en massa sköna & upplyftande ord! Så najs!

Nu vaken efter alltför få timmar sömn, men att sova har aldrig varit min starka sida, så det måste helt enkelt levas med..

Skall på tupare i kväll & insåg för en stund sen, att det till min förskräckelse är tema på festen! Flickorna skall vara klädda i rött (medan pojkarna har det enkelt: svart). Hann ren sucka högt åt det faktum att jag typ inte har någo kläder kvar i Åbo.. Tills jag kurkkade in i garderoben & insåg att fördelen med att ha för mycket random kläder, är att man ibland till och med har något att ta på sig > Hittade en röd trikåklänning & kvällens festoutfit är räddad :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar