torsdag 18 november 2010

Win win

Ledsen att det varit lite tyst här! Har suttit i en tingssal 9.00-17.20 idag, så that's why.. Förbannade för första gången det faktum att man inte har en ordentlig telefon, med nät. Var dock helt intressant case, men 11 (eller var det 12) vitnen kändes nog lite i överkant. Och så var det lite lose lose situation, fast det kanske det alltid är i rätten?!

Anyway, tisdagens intervju gick såpass bra, att det i morgon är dags för omgång två :) Udden av den spontana glädjen tar dock det faktum att den andra som skall re-intervjuas råkar vara en god vän. Det är klart jag vet att vi är lysande, men att vi var bäst insåg jag inte?! ;) Nånää, men klart jag vill ha jobbet jätte mycket & efter att ha svängt förbi mamma & co både igår & idag, så vill jag allt mera vara nära familjen..! Samtidigt så försöker jag fokusera på de kloka orden, som uttalats gällande läget:

Om det är en vän, så är det ju en win win situation! I båda fallen är man glad för den valdas skull!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar