torsdag 11 november 2010

Is

Beklagar den dåliga updaten! Är inte så spännande här på jobbet u c.. Men dock helt trevligt & intressant. Nästa vecka stundar dessutom årets höjdpunkt: The Lillajulsfest! Hihhi, jag som trodde mig slippa sådana spektakel i år :P
På FB (av alla ställen) har det däremot varit drama så det räcker & blir över de senaste dagarna & jag är rätt glad åt mitt principbeslut att inte FB:a på jobbet (trots att ingen uttryckligen förbjudit det). För många kockar blir verkligen en onödigt invecklad soppa & värsta fall skär den sig rejält..!
För övrigt har jag träffat kompisar & inte tränat (den saken måste jag ta tag i asap). Funderat av&an gällande (den närmaste) framtiden och inte kommit till så mycket annat, än att det nu bara gäller att vänta & hålla is i magen.. Eller som min mamma saa, jäitä hattuun!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar