söndag 21 november 2010

Kultur

I går var det alltså besök på EMMA & eftersom jag inte varit där förut, så var det nog intressant.. Utställningen om det kinesiska silkets historia var dock mindra fabulös än jag väntat mig. Vet inte vad det säger om mig, men det roligaste tyckte jag att var ett rum fullt med Viivi & Wagner serier! Stod typ & skrattade högt för mig själv :P

Idag blev det sen extempore den nya Harry Potter filmen tillsammans med familjen. Det var värsta actionrullen! Biljakt, skjutande, knivar & hela köret.. Sen en del tonårskärlek, som var lite onödigt cheesyt framställt. Men på det stora hela en helt sevärd film!! Synd bara att det ju då var del1 & andra delen kommer först i sommar.

Eftermiddagen avslutades med en vintrig promenad samt te tillsammans med en vän :) Nu är jag laddad & redo för en ny vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar