tisdag 23 november 2010

Nu får ni outa er!

Om läsarräknaren alls stämmer, så var det i går läsarrekord på bloggen! Nyfikna tycks ni vara :)

Well, det är jag också!

Den senaste månaden har det funnits läsare från bl.a. Finland (surprise), Tyskland, Sverige, USA, Danmark, Taiwan, Japan, Argentina, Storbritannien, Sydafrika & Förenade Arabemiraten. Många av dessa kan jag placera en person bakom (storebror ser er that is!), men inte alla.

Nu sku de vara helt otroligt roligt om ni sku villa berätta vem ni är (var fast anonyma, men ge en såpass bra hint att jag fattar) & varför ni läser (konstruktiv kritik & förbättringsförslag tages emot med tacksamhet)!! Pretty please, svara! Annars blir dethär världshistoriens pinsammaste inlägg :P

9 kommentarer:

  1. Ja ser för mycke grått! Annars tycker jag det är bra, lite mera flummiga tankar och funderingar vore inte heller helt fel :) kram

    SvaraRadera
  2. Vad tycker du egentligen det borde vara för färg? Fröken psykolog? Flummiga tankar..hmm, de finns nog ibland, men nu har det varit så roddigt med konkreta tankar, att de inte riktigt fått plats. Maybe later ;)

    SvaraRadera
  3. Jag brukar läsa bloggen din, e värsta bloggsnokaren som finns och läser allt jag hittar. Läser gärna mer om hästarna du tränar :) / tsunamidrömmaren från Madrid

    SvaraRadera
  4. Roligt att nån annan tycker hästeriet är intressant!! Väljer ibland att skriva lite mindre om det, då jag misstänker/vet att det finns många som inte är så intresserade..
    Just nu finns det pga flytten inte riktigt någon häst i mitt liv, men den saken har haft en tendens att få ett abrupt slut, så vi får hålla tummarna & se hur det blir :)

    SvaraRadera
  5. No mä olen yks tuleva huippujuristi ja kiinnostunut kovasti sun ura- ja muustakin kehityksestä. Siis luen tätä blogia, koska olen niin pirun utelias. :D

    Ps. bor i Åbo
    Pps. bjuder på kaffe någon gång

    SvaraRadera
  6. Jag tycker bloggen vore intressantare om du inte skrev den som en dagbok för dig själv. Du skriver så att bara du själv och antagligen dina närmaste vänner förstår vad det är som gäller, t.ex att du saknar någon men inte vem eller vad, VARFÖR är du glad/ledsen etc? Man behöver ju inte berätta allt som händer i livet åt allmänheten men skriver man en blogg så är det väl meningen att det som står i den är sådant man vill dela med sig av.. Eller? Mera öppenhet eller alternativt berätta bara om "vardagliga" händelser du vill att alla ska veta om är mitt tips för ännu mera läsare! :)

    SvaraRadera
  7. Kiitsa M! Tajusin sun vihjeet ;)

    Tack för synpunkterna! Det är en svår balansgång, som jag själv också funderat mycket på!! Tror det får bli ett helt eget inlägg om det senare :)

    Och gud så det är roligt när ni kommenterar!!

    SvaraRadera
  8. Yhdyn edelliseen anonyymiin kommentoijaan toteamalla, et ajoittain blogissa ei ole päätä eikä häntää koska kaikki on niin kovin salaperäistä. Miksi kirjoittaa jos ei kuitenkaan kirjoita? Substanssia siis, pliis!

    Ja tietty onnea työpaikan johdosta! Eiköhän tästä saada kiva itsetuntoboosti hetkeksi, vai mitä? ;)

    SvaraRadera
  9. Haha, Danmark check! Klart man måst följa med vad som händer i en väns liv! -Mikaela

    SvaraRadera