måndag 8 november 2010

Lite tröttis

Den fösta jobbdagen gick helt bra..!
Är helt lost med alla namn (som vanligt, det är inte min starka sida), fattar nu inte annars heller så mycket & vet inte riktigt vad jag kommer att pyssla med. Men tror frågan på det sista är lite allt möjligt & det är ju alltid trevligt med omväxling! Dessutom har jag ett rum med en vacker utsikt över Alexandersteatern & en najs lunchförmån, så det blir nog bra :)

Nu skulle jag verkligen inte orka ta itu med översättandet.. Känns som om jag redan gjort mitt idag. Men är nog bara att kämpa sig igenom det sista dokumentet, för har bestämt att jag sen inte skall göra mera nu! Orkar helt enkelt inte först vara på jobb & sen ännu pressa framför datorn..

Dagens positiva däremot är att VI FICK BILJETTER TILL BON JOVI!!! Så najs :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar