torsdag 30 december 2010

Borde

Idag kunde jag sluta jobba i normal tid. Det var trevligt! Och jag tycker nog egentligen om mitt jobb (och min chef), fast det kanske inte precis var den uppfattningen man fick tidigare idag.

Sen utförde jag dagens, veckans, eller till och med månadens (nånä, int skall vi överdriva) goda gärning! Duktigt.

Gick (liksom några andra) till Stockmanns deli för att shoppa inför i morgon.. Det blir supercasual kväll, men loimulohi & räkor i romgegga nersköljt med skumpa tackar man ändå inte nej till :)

Nu borde jag tömma bilen (det blev lite spontanshopping på Ikea igår), plocka undan i lägenheten, städa.. Och gudvetvad.

Men sen igen kan man ju också sitta med en surrande miniläppäre i famnen, äta skumsvampar (det blev som sagt lite spontanshopping på Ikea) & se på Svenska Hollywoodfruar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar