torsdag 9 december 2010

Dräng

Jahhas.. Here we go again.

Så mycket för det tränandet alltså. Min träning idag har bestått av att släpa min träningskasse av&an till jobbet. Wuuhuu..not! Speciellt som det är meningen att jag skall hålla på & testa ett nyt gym as we speak. Har inte ens kommit innanför dörren ännu..

Well, jag antar att det är helt naturligt, speciellt med tanke på att jag idag inte slutade före efter 17.30.. Utan att det ens var glögg involverat ;)

Räknar med att situationen blir lite vettigare då jag får flyttat till centrum under nästa vecka.. *håller tummarna*

Har dessutom fört den kära bilen till verkstaden & håller nu tummarna för att det skall vara mindre farligt än befarat.. Säkert.

För att det skulle vara möjligt måste jag dock först gräva fram skrället ur en megalomanisk snöhög! Det positiva med att vara i förorten är dock att det finns nånstans att sätta all snö :P Och det andra positiva med att måsta vara sin egen talkkare är att jag fick utlopp för en del rörelse-energi :)

För övrigt blev jag igen påmind om livets skörhet.. Ge varandra en extra kram that is!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar