måndag 6 december 2010

Långhelg?

Hur kommer det sig då att den är över ren?

Igår blev det igen ändrare planer, pga bilen inte fixades sådär bara & jag därmed måste packa iväg mig med buss mot Aboensis.. Helt ok, men lite mera säätö förståss.

Jag mötte upp M i stan & vi rusade runt & shoppade lax, räkor & annat gott till sushin. Småningom kom vi hem till henne & sen började också de andra gästerna droppa in. Blev en kväll fylld av egenlagad sushi, riesling & hysteriskt mycket skratt :) Perfekt!

Idag har jag just inte gjort så mycket annat än tagit mig hem från Åbo & fast det var omständigt, så var jag helt glad över att inte behöva köra själv i snökaoset..

Nu lite självständighetsbal på TV & ladd inför mårgondagen. Ha en skön kväll & ni håller väl tummarna för att jag inte klantar mig den första jobbdagen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar