fredag 31 december 2010

Trasselsudd

Vilken bra dag det varit!

Blev bjuden på gula änkan före 10 i morse :) Dock var det nog lite vaste med mina avtrubbade smaklökar..

Slutade jobba kring 13.30 > så skönt!

Kom på att jag tappat min borste när vi hade lillajulsfest i mitten av december & inte borstat håret sen dess > fördelen med att ha spikrakt hår! Köpte iaf en kam.

Fick efter extremt mycket möda & besvär (nackdelen med att vara en pygmé) upp två taklampor här hemma! Dessutom fick jag uppiffat mitt fina extemporeköp från igår & har nu ett supernajs soffbord, *nöjd*

Kändes dock som en värre idrottsprestation i mitt snoriga skick, så nu har jag chillat med en del bloggläsning (tydligen skall man göra någon summering av 2010 & skriva något om förväntningarna inför 2011..kanske jag återkommer med sådant i morgon) & lite Svenska Hollywoodfruar (I'm a bit hooked)..!

Skall småningom hoppa i en snabb dush & bege mig till Rödbergsgatan på lite casual middag & allmänt häng med en barbiefröken & en tvättäkta prins ;)

Ha en fabulös kväll mina vänner, njut av skumpan & varandra!! Take care & var försiktiga med raketer & annat tjafs, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar