lördag 1 januari 2011

010111

Som jag skrev igår är det nog dags för en liten tillbakablick:

Jag upplevde många fina stunder under 2010!
Reste på Stadgaexcu till vackra Madrid. Besökte Sofia i Paris. Umgicks med min bästis mer än någonsin förut. Kunde skatta mig lycklig över mina fantastiska vänner. Red mycket & många fina hästar. Mindfullness öppnade vägen till ett utökat inre lugn. Gamylsitsade. Zumbade & njöt av hot yoga. Fick en magistersplats på Hanken. Blev bland många goda sökare vald till min nuvarande arbetsplats.

Men tyvärr är sanningen den att 2010 inte var det bästa året!
Jag tvingades ta mitt livs svåraste beslut & låta älskade Dumle gå vidare till hundhimlen. Mannen jag trodde & hoppades att skulla vandra vid min sida genom resten av livet valde att ta en annan väg. Min pappas sjukdom förnyade sig & kampen fortsätter. Min träningsglädje tappades bort. Flyttade mycket & kände mig inte riktigt hemma. Var tydligen flunssig rätt många gånger. Det blev med andra ord en del rätt hårda smällar & fick kämpa extremt hårt för att må någorlunda ok.

Efter allt detta välkomnar jag 2011 med öppna armar och tror att det kommer att vara mer stabilt. Jag vet iaf var jag kommer att bo & vad jag kommer att pyssla med (jobb). Jag ser med tillförsikt på framtiden, ser som mitt främsta mål att finna träningsglädjen igen, göra mig hemmastadd i min nya levnadsmiljö & arbeta för mental balans! Ställer min tilltro till karma & håller tummarna för att om jag sköter min del, så sköter hon resten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar