lördag 8 januari 2011

Händelserikt

Tränade för första gången på riktigt länge & det kändes SÅ BRA!! Var ett passligt lugnt step pass & jag tog dessutom medvetet inte i helt fullt. Kändes ändå som om jag nu är helt frisk från flunssan & helt bra kan börja komma igång igen :) Är tacksam mot min vän som tog med mig!!

Sen blev det kaffe & lite shopping i Äpplet. Köpte en del sportkläder på bra rea! Kollade också in en massa härliga kläder på Womena (tänk er Ralphs poloponny i blingbling), men pratade samtidigt i telefon, så kunde inte riktigt koncentrera mig.. På tal om i-landsproblem. Hih.

På kvällen blev det lite spontant sushi & ännu mera spontant träffande av vänner från förr. Det var härligt!! Har saknat speciellt en fröken riktigt mycket & nu får det helt enkelt inte gå lika länge till nästa gång..!

Hade ingen lust att gå ut, så gick istället hem, men blev sen stuck framför SATC.. Well, värre dagar har man varit med om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar