fredag 28 januari 2011

Nörden

Riktigt skönt med helg måste jag säga!
Andra halvan av veckan har varit hektisk på jobbet & jag har fått en massa frågor/uppgifter/gudvetvad som jag inte haft nån som helst aning om.. Lite skit & någon mental minivinst. Tufft.

Idag fick jag efter 1½ månad tummen ur & ringde min hyresvärd. Det gick väl sådär.. Han tycktes inte riktigt fatta vad jag ville. Och att jag menade alvar. Det hurjigaste var ändå när han föreslog att jag skulle spika upp hyllorna (eftersom han inte vill att man borrar i väggarna)!! Say what? Jag måste medge att jag avskyr folk med tummen precis mitt i handen. Fy!

Jag missade zumban som jag bokat in mig på & var tvungen att än en dag nöja mig med gym.. Blev crosstrainer & lite random muskelpump. Och så hittade jag min inre nörd! Jag började läsa Optio & blev helt hooked. Ville inte gå hem, för det var så intressant. Freak!

Spenderar nu en chillig kväll hemma.. Skall försöka komma någorluna tidigt i säng, då jag har väckning i morgon. Skall iväg & testa en häst. Doch inte hästen. Tydligen hade ägaren fått tag på nån kompis, som skulle rida den. Tråkigt. Nåja, får väl hålla tummarna för att denna är mysig & fin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar