lördag 29 januari 2011

Emotionellt

Ohhoh.. Jag har just inte gjort något idag & ändå har det varit en sjukt emotionell dag!!

Började dagen med att åka iväg & testa en häst. Den var helt ok, men ändå inget för mig. Sen åkte jag en sväng via Kslätt & hämtade bl.a. min yogamatta. Bra så, sökande av inre frid kan nog behövas asap..!

Sen började den emotionella berg&dalbanan (en såndän modern med tusen skruvar & svängar). Chattade för första gången på mycket länge med en speciell person. Det innebar skratt & gråt om vartannat.. Business as usual altså ;)

Knappt hade jag lugnat mig efter det, så pipade telefonen med ett ytterst speciellt & oväntat meddelande. Jag kan/vill inte outa ämnet (än)nu (eftersom det inte gäller mig), men blev helt totalt till mig! Detta tar en stund att smälta, så för en gångs skull var textare precis rätt forum.

Som tur har man vänner & syskon som man kan bolla tankar med :)

Just nu önskar jag dock att jag var i studiestaden & drack vin med mina fina studiekompisar, eller öl med min vän sedan ännu längre tillbaka!!
Nåja, no can do > en karpalolonkero får agera substitut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar