onsdag 26 januari 2011

The usual

Efter jobbet drog jag mig till gymmet, småsvärandes över det faktum att alla klasser fortfarande är totalt överbefolkade.. Jag vet att jag verkligen inte är någon att tala & jag tycker absolut att alla skall sporta, för att höja vår medborgarhälsa (vafan heter kansanterveys??), men voi fan vad jag avskyr denhär löjliga & alltför kortvariga hetsen! Fick lov att gå till the actual gymmet & fick till ett helt ok pass: Pinade rumpan i 15min på crosstrainern & sen lite mage, bröst & rygg.. Tills jag började må helt hysteriskt illa. Kombinationen av att äta lunch klockan 12 & träna direkt efter jobbet tycks vara lite väl svår att få ihop :(

Efter det gjorde jag en avstickare till Clas Ohlson för att köpa list att gömma kablar i (som säkert egentligen heter någo fint).. För att beskriva känslan måste jag citera en god vän: Nu vet jag att jag klarar allt & det är en ganska skön känsla!

På hemvägen spottade jag en kändis! Obs, inte spottde på..höhö. Inte för att det är något exceptionellt med det, men tycket det var lite lustigt, då det var en av Fab 5 typerna (han som också är i Miljonääriäidit Maria & Nina) som var nästan skrattretande brunbränd & på promenad med sin lilla vita hund (som också syntes i miljonärmammornas ingress)..

Såg precis på Gray, som konstaterade: I used to be hardcore, now I'm softcore (same, same!) & Nothing's easy with starting over..! Nu undrar jag om jag inte borde blivit läkare istället?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar