måndag 31 januari 2011

Butkiller

Jag vet att jag har den sämsta humorn i världen, men jag sitter & småfnittrar åt min rubrik.. patetiskt :)

Pointen är anyway den, att jag som bekant behövde lufta huvudet rejält igår.. Begav mig således på BodyPump för första gången på sjukt länge. Det var sjukt. Överallt. Musklerna bara skakde. Och jag diggade! Efter det sku de ha varit convenient att slänga sig på sofflocket för resten av dagen.. Men nej, jag tänkte inte låta den vackra dagen gå till spillo. Så det fick bli promenad. En rätt lång sådan. 10km närmare bestämt. Det tog för f*n en evighet. Och i ett par etapper ångrade jag mig rejält. Men det blev också en del fina foton (som jag skall försöka få upp snart) och så var det skönt att komma fram & se momi! Väl hemma igen var jag ganska så slut, ljumskarna/höftböjarna ömmade & efter den dagen smakade det gott med sömn. Precis som planerat!

Idag fortsatte pinan. Eftersom jag (igen!) inte rymdes på en jumppa, så blev det gymmet (börjar vara lite enough nu). Och eftersom alla crosstrainers var upptagna, så gjorde jag det som i alla böcker går under don't try this at home kids, nämligen struntade i att värma upp.. Fick iaf till en helt bra workout & chanserna är nu rätt fifty-sixty om jag alls kommer ur sängen i morgon..?!

Med andra ord är det jag som till sommaren kommer att ha en sjuuuukt snygg rumpa!! Nå, det tror väl alla dedär dårarna också. Alltså att de skall bli fab. Vi får väl se ;)

Sen tycker jag att alla flickor/kvinnor/damer/fröknar skall klicka här & delta i NRJ:s & Nikes tävling!! Och om nån vinner måst man sen ta mig med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar