torsdag 6 januari 2011

Luftigt

Var till frissan för första gången på (över) ½ år.. Pinsamt, jag vet! Eftersom jag fortsättningsvis håller på & sparar till längre hår så blev det inte så mycket annat än uppsnyggande & -lättande av den pälsmössa som mitt hår kännats som den senare tiden. Bra så! Dock måste jag säga att rentouttava päänahkahieronta helt klart lät fancygare än det var..

Fick efter många om & men (men framför allt tack vare en enorm effort av min pappa) även sängen på plats :) Äntligen! Det är fortfarande estetiskt sett lite tokigt, men skall nog hitta på nån lösning på det också.. Så nu känns det riktigt luftigt i lägenheten. Hit skulle till och med rymmas en soffa. Om jag bara kunde bestämma mig?! Jag blir galen av velandet mellan två soffor!! Hur svårt kan det vara liksom? Tydligen svårt när man är en velare som jag.. Och sen behövs det ännu TV-bord, skohylla & gudvetvad, *suck* ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar