tisdag 11 januari 2011

Soff-farsen

Jag har ett I-landsproblem som bara växer & växer.. Kan helt enkelt inte bestämma mig för vilken soffa jag skall köpa!!

Idag hade mamma lovat komma med mig till Ikea för att hjälpa mig att välja mellan TVÅ soffor.

Nå, det slutade ju i att hon konstaterade att dethär var ju inte alls lätt och mitt i allt fanns det dessutom TRE möbler att välja på!

Nu lutar det lite åt att det blir den fulaste, billigaste & (hoppeligen) skönaste soffan längst ner.. Men helt säker kan man inte vara ;)

2 kommentarer:

  1. Mä ottaisin ton keskimmäisen, koska se on ilmava ja sopii pieneenkin tilaan. :)

    SvaraRadera
  2. Se on kakkosvaihtoehto, mutta siihen tarttis sitten vielä hankkia sivutyynyt, jolloin siihen jää aika vähän istumatilaa.. Ja loppupeleissä toi viimeinen taitaa silti olla kaikista mukavin (plus 100-150€ halvempi kuin muut). Harmi, sillä toi ykkönen on makein :)

    SvaraRadera