lördag 18 december 2010

Softar

Jag har blivit en sån mummu..

Idag har jag lenkkat > stoppa pressarna!

Träffat släktingar på Kusinens födiskalas.

Och nu chillar jag i det nya hemmet :)
Allt är upp & ner, jag har misslyckats med att få upp en lampa, men hängt upp gardiner (!) & konstaterat att jag nog blivit mindre hysterisk när det kommer till andras shait. Där jag tidigare skulle ha skrubbat ur skåpen som en dåre nöjde jag mig nu med att torka lite casually..
Nu halvligger jag mitt i kaoset på den icke-kompletta problemsängen (som vägrar rymmas dit den skall), slöläser bloggar & lysnar på Spotify. Det känns bra!!

Om någons liv är mer glamoröst får man gärna dela med sig! ;)

2 kommentarer:

  1. Ja blev "faster" vid den tidpunkten typ, så det var ju rätt glammigt! =)

    SvaraRadera
  2. Jag såg det på Dannes FB, häftigt!!

    SvaraRadera