måndag 13 december 2010

Luciadagen

Seg start på måndagen.. Var lite onödigt trött. Men som tur är jag privilegierad som får gå till ett jobb, där man iaf ibland kan få mera energi :)

Hamnade vänta skrattretande länge, men fick sist & slutligen min garantihyra fixad under lunchen..

Drack kaffe på La Torrefazione som var lite onödigt stökigt, men mysigt!

Var till senatstorget för att se lucia skrida ner för domkyrkans trappa.. Det var typ överskattat & svinkallt! Mycket finare är hon på TV ;)

Sen letade jag klänning till torsdagens lillajusfest med tema Las Vegas. Det var inte najs! Jag är inte riktigt glad i min kropp just nu & well, det blir inte precis bättre av att prova små festblåsor.. Hittade iaf en som får duga & så får jag nog lov att shape up fiilisen lite inför partyt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar