fredag 3 december 2010

TGIF

Verkligen!! Som jag väntat på denhär helgen!

Nu är det bara about 1½h kvar av min praktik & jag säger: Inte en sekund för tidigt.

I eftermiddag blir det häng på stan med KP, då jag behöver shoppa basic stuff, som t-skjortor att ha till kavaj, strumppisar & någo sånt.. Sen är planen sushi & glögg (fast nödvändigtvis inte samtidigt) kryddat med en massa tjejjsnack :)

I morgon blir det en sväng till Kslätt, för att gräva efter redan existerande officekläder & eventuellt en hundlenkki. Borde bara se om man skulle få tag på springdubbar nånstans på vägen (Budgetsport?).. Sen på kvällen är det tänkt att jag skall bege sig på ettish glas.

Söndagen bjuder på Åbobesök & sushijulfest i det galnaste sällskapet ever!!! *Skrattar åt den tendens jag tydligen har att skola mina vänner till sushiätare..*

Tackar för den extra lediga dagen, som kommer mycket väl till pass ;)

Mycket roligt att se framemot med andra ord :) Hoppas ni får en underbar långhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar