tisdag 5 april 2011

Bra fiilis

Det känns som om jag skulle gå omkring med ett fjanttigt litet leende på läpparna hela tiden :) Bra så!

Igår testade jag om jag kan göra chins.. Och klarade en regelrätt från början till slut. Inte så illa med min kropp! Blev dessutom helt galet inspirerad att träna det och annat (har inte gjort något på två veckor), så skall nog ta tag i det hela snart igen ;)

Idag efter jobbet pratade jag på skype med pappa som är i Indien > fantastiskt med modern teknik!

Sen tog jag en extempore prommis med KP i eftermiddagssolen. Helsingfors var igen så vackert att det nästan gjorde ont! Synd att kameran blev hemma, men skönt att spendera tid med min vän :)

Efter det har jag bara chillat & njutit av en lugn kväll framför TV:n, tillsammans med miniläppären & lite textaremarathon..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar