fredag 15 april 2011

Tired

Tunga ben, tunga ögonlock, tungt huve..! Bra fiilis :)

Efter jobbet var jag för först gången på alltför länge till gymmet. Gick på Core & Zumba, vilket var så skönt! Kunde ha fortsatt, fortsatt & fortsatt..! Nu känns det i benen.

Efteråt for jag till Kyrkslätt för att hämta mina skidor (som alla måste hålla tummarna för att jag kan nyttja på påsken) & tog sen en ordentlig prommis med en mycket (över)energisk vovve.

När jag äntligen kom hem var jag riktigt trött! Men vad är väl skönare än att få komma hem trött i kroppen, hitta mat i kylskåpet & slänga upp fötterna framför TV:n? Kanske en massage (som nog skulle sitta verkligen fint nu), men they say you cannot have everything..!

I morgon är det meningen att jag skall springa långt, så skall nog försöka förflytta mig i säng ganska snart.. Nati!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar