lördag 9 april 2011

Vackert

Lördagen bjuder på ett fantastiskt väder! Chill & jag har redan vandrat ett varv i Brunssan & dricker nu morgoonkaffe :)

Klart det känns lite in your face, att det skall vara så fint väder.. Jag menar vem hade drömt om att vara på stugan, in case det öst ner?! Men så kan man ju inte välja att se på det hela! Snarare måste man göra det bästa av situationen & det skall vi helt klart!

Om några timmar blir det lenkki runt Hietsun med A & sen tror jag vi skall packa oss till Hagalund. För visst vill man ju ha möjligast mycket rymd omkring sig, när vädret är sånhänt.. Och trots att södra Helsingfors är vackert, så begränsar det att man inte har balkong mot söder ju det hela lite ;) Dessutom är det alltid kul med sällskap & genuin omtanke.

Eventuellt stannar jag (vi) över natten & går en sväng till Esport (utan hunden då), träffar C & återvänder till respektive hem på först senare på söndagen.. But we'll see, hur som helst så blir det nog bra!
Speciellt om jag får inpetat lite gradutid också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar