fredag 29 april 2011

Pre-wapp funderingar

I eftermiddag bär det av till studiestaden för att fira wapp på äkta studerandevis! Jag ser massivt framemot att få spendera tid med älskade vänner som jag inte sett på alltför länge, dricka kopiösa mängder skumpa (hoppeligen i solen!), dra på mig halare & cocktailklänning om vartannat, bära studentmössa, mingla med bekanta & bara njuta av stämningen!! Kan knappt sitta stilla & har absolut ingen lust att vänta på att få ta mina enorma kassar (ja, i plural) över axeln & trippa mot tåget :)


Samtidigt känner jag en annan (mindre trevlig) oro..! Jag är fundersam över hur det/allt skall kännas. Rädd för hur jag skall reagera.. Och dendär j**la saknaden härjar som en arg katt & gör sitt bästa för att slita sönder gamla sår. Tufft.


Mest känns det ändå bra & jag väljer (naturligtvis) att fokusera på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar