måndag 18 april 2011

Valsöndagen

Vaknade lite småtrött & seg (pga att jag kom hem på småtimmarna efter en trevlig fest), men var ändå härligt att bege sig ut i solen & iväg på Carusellbrunch med mamma, momi & bebisystern! Åt vårens första lösglass & njöt av solen i Brunssan :)

På eftermiddagen tvingade jag mig iväg på BodyPump & när jag väl kom dit så var det hur skönt som helst!

Senare blev det ännu en sväng till Grani på söndagsmiddag med familjen & den fina dagen avslutades med ett skypesamtal till bästisen :)

.....................................................................................................

Det hade med andra ord varit en nästintill perfekt söndag.. Om bara inte dagen hade slutat med skräckblandade känslor inför den oförutsägbara mardröm som fick sin början i och med valresultatet!

I morse såg jag nog på min stad med lite nya ögon.. Tanken på att var femte människa som möter mig på gatan inte anser att mitt modersmål är existensberättigat är nämligen inte speciellt vacker :(

1 kommentar:

  1. Beibisystern tackar int e man ju mer än nästan femton...

    SvaraRadera