onsdag 6 april 2011

En död en

Sitter på tåget till studiestaden. Skall ha heldagsdispositionsseminarium. Typ fem pers har lämnat in dispositioner. Och jag har för mig att vi skulle babbla about 20min per typ. Så int vet jag sen.. Hoppas på att få någo bra synpunkter på mitt ämne. Gärna kunde någon komma upp med en färdig frågeställning, erbjuda sig att skriva min gradu billigt, eller annat dylikt ;)

Dagens outfide är också rätt död.. Basically matchar inget med något. Snyggt! Det hela kronas av stänk på byxbuntarna & avsaknad av paraply.. En riktig fashionista med andra ord!

Tanken var att gå tidigt & sova igår, men så blev det inte. Dessutom vaknade jag av ett mess kvart före två. Svarade snällt, men tog ut en liten hämnd genom att sen messa gomoron före sju. Kanske lite onödigt, men nu blir man ju glad när nån hör av sig.. Eller?!

Nog svamlat! Ha en fabulös mittiveckandag :)

EDIT: Tydligen hade flere lämnat disp. Jag hade bara inte fått dem.. Long day ahead!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar