torsdag 14 april 2011

Ett oväntat mail

Fick precis mail om att jag (preliminärt) fått en utbytesplats i Wien nästa vår. Oj!

Hade nästan ren hunnit glömma att jag i februari i all hast lämnat in en ansökan.. Och trodde inte annars heller att jag längre skulle ha behörighet att få nån plats (då mina studier i princip är avklarade, förutom gradun).

Nu är jag mest bara förundrad!!

Eftersom det var en rätt löst utkastad krok, så är resultatet inte precis något jag suttit & väntat på med spänning.. Men sen igen kanske det inte skulle vara så tokigt att sitta i ett (soligt - naturligtvis!) Österrike & skriva klart min gradu (för som det känns nu kommer den nog inte att produceras under dethär årets tid..), ta någon intressant(!) juridikkurs, kanske studera lite ekonomi, lära mig tyska & prata engelska :)

Vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar