onsdag 13 april 2011

Ja, nej, JA!!

Jag hade bjudit hem ett par vänner på casual dinner ikväll.. Planen var att gå på jumppa/ta en snabb lenk före det.
Jumppan hade jag dock redan skippat (bland annat för att jag lyckats söndra remmen på min gymbag), men en liten lenkki skulle jag väl ändå få till?!
När jag kom hem från jobbet lät det ändå lite annorlunda..! Jag var trött & frusi, mitt hem var ostädat & så skulle jag trolla (nåjaa..) fram något att äta på 2h. Tanken på en lenkki kändes överskattad & jag tänkte att njaah, det kan säkert vänta till en annan gång..!
Surfade in på FB, där än den ena, än den andra varit ute & sprungit > Och mitt i allt ändrades tanken (igen!) till: Nej f*n, klart jag också skall springa!!
Done deal, blev peruslenkkin runt Brunssan (4,8km) i ganska bra 11,5km/h tempo :)

Efteråt såsade jag ihop en sallad med extra allt & njöt av ett riktigt gott glas rött i det bästa av sällskap!! *lycka*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar