tisdag 5 april 2011

Update

Här har det varit lite tyst.. Jag har koncentrerat mig på det riktiga livet ;)
Sen senast har det dock hänt en hel del, så en quickcheck tillbaka lär vara på sin plats:

- Torsdagskvällen i Stockholm var trevlig (fast jag sög riktigt hårt på bowlingen), men blev lite väl sen..

- Fredagsmorgonens möte var givande, fast jag var lite önödigt trött.
- Flyget från Stokis var lite sent & taxin från flyfältet inte den profsigaste..
- Landningstiden hemma var skön, men alltför kort & det kändes rätt tufft att ge sig iväg igen.
- Bilresan till studiestaden var kul & kusken lysande ;)
- Gamylerna var underbara & sitsen riktigt lyckad!
- Min hostess var söt & bjöd på livsvisdomar, som jag verkligen skall sträva till att komma ihåg!!

- Lördagen påbörjades med kolhydratladd i sällskapet av ett gäng vackra flickor!
- Thorax spex var helt klart sevärt, men kanske lite väl långt för min slitna uppenbarelse..
- Kvällen avslutades skönt tillbakalutad i en väns soffa, men en godisskål & en massa babbel :)

- På söndagen var det härligt att komma hem, men tyvärr tog nog tröttheten lite över & fröken var inte på det soligaste av humör. Som tur fanns det förståelse för den saken & ingen större skada var skedd.

För övrigt går det bra, jag njuter av våren & livet :) Små-ångestar över gradun, men tänker mest på annat!! De e najs..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar