lördag 19 mars 2011

Dagens so far

Jag vaknade brevid en vacker ung kvinna & steg upp för att fixa morgis..! Sen fick vi fiilis på att dricka skumpa till frukost & tänkte att what the heck, det finns kall skumpa & vi är ju vuxna, så då får man göra hur man vill :)
Sen var det dags att börja fixa Saras hår..! När man inte är ett profs får man ta till de metoder man har. Till att börja med såg det ut såhär
Sen blev det lite mer volym på det hela
Såhär tyckte vi man gott kunde ha begett sig ut på catwalken
Lilla My
Småningom började det likna något
Och tillslut blev det en riktigt fin Heidi Klum uppsättning
Lärarminen
Den fina fröken som jag sedan kunde skicka iväg på solenn akt! Och en sneak peak på min kokvrå ;)

Senare begav jag mig på zumba & har efter det gjort välikuolema en stund..! Nu är det dags för Sandra & mig att trotsa snöfallet & fara på lenkki :)

1 kommentar:

  1. Haha, vilka miner! Jag borde nog öva lite på att posa... Kanske en arbiskurs i det också? ;) Tack annars för en superkiva helg! <3

    SvaraRadera