torsdag 10 mars 2011

Dom säger att det inte är hur man har det..

..utan hur man tar det.

Well, den positiva nyheten är att jag nu officiellt är jägare!! Iaf till pappers ;)

Den negativa att jag på vägen till jaktprovet mälläde min bil rejält i baken på en paku..! Lunastus eller ej lunastus är nu frågan. Rejält stryk tog den lilla silverpärlan (och nej, jag kallar egentligen inte min bil det) i vart fall. Dramatiskt.

Men som tur var det en paku & mina krockkuddar funkade. Så inga personskador. Det tackar vi naturligtvis diverse skyddsänglar för!!

Och nej, jag är inte likgiltig. Bara förbannat trött. På denhär veckan. På dendär bilen. På min usla bilkarma.
Dessutom otroligt tacksam!! För att det inte hände något värre. För att det bara är en bil. För att försäkringen borde vara i bra skick. Och för att jag (och den andra föraren) kom ur det hela med rena förskräckelsen. Allt annat ordnar sig!

1 kommentar:

  1. Usch då, det sku ju ha kunnat gå dåligt! Bilar finns det gott om, men det finns bara en du, så tur att inget hände! :)
    sara

    SvaraRadera