onsdag 9 mars 2011

Seg & trött

Ok, faktum är att jag sover för lite. Min första tanke i morse var När är det lördag, så jag får sova? (patetiskt, jag vet). Jag har tics (som jag just googlat att elohiiri heter på svenska), känner mig semikrapulatisk (fast jag inte ens sett åt alkohol sen i lördags, då jag drack lite vin) & mina levnadsvanor är helt åt skogen (igår åt jag en megalomanisk fastlagsbulle & träningen denhär veckan uteblir nästan helt). Med andra ord behöver jag mer sömn! Desperat. Just nu är det dock inte möjligt.
Pointen. Den är att jag igen vaknade trött, seg & helt kypsä på allt.. Men nu, efter att ha promenixat till jobbet & kommit igång lite igen känner mig som en (någorlunda ok) människa!! Och ok, jag medger att jag nu lite glömde bort vad pointen var (heh..), men något om att ta vara på ljuspunkterna I guess. However, ha en solig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar