torsdag 17 mars 2011

*smajl*

Trots att det jobbmässigt var en helt hysterisk dag idag, så har den annars bjudit på några riktigt positiva saker!!

I morgon på vår veckopalaver kungörs vinnaren av konditionstestets första del.. Det är chefen som egenhändigt bestämt vilka saker som spelar in, men det vi vet är att det är frågan om en absolut prestation & inte något "i förhållande till det & det". Blir spännande att se hur det gick, men tror nog jag ligger rätt bra till :)

Fick ett så fint meddelande av min vän!! Hon skrev en massa vackra saker & jag blev lycklig ända in i själen :) Ni vet, när man bara inte blir sådär "vanligt" glad, utan riktigt genuint varm ända i hjärtat. Och det håller i sig länge, länge. Helt otroligt vilka människor jag har i mitt liv. Det gjorde verkligen min dag!

Efter jobbet var jag helt slut i huvudet & ganska hungrig, så plockade med mig lite jobbpapper (jaiks!) & bestämde mig för att skippa dagens träning & slänga mig hemma i soffan & läsa istället. På väg hem via butiken kom jag ändå på andra tankar.. Jag ville ju egentligen träna! Så jag köpte lite mellis. Ganska så kolhydratladdat, men det fick duga. Och så begav jag mig på Les Mills tyngsta klass & rockade fett!! Så skönt med en kropp som funkar! Huvudet tackar & tar emot :)

Sen handlade jag för en liten familj.. Får nämligen fint besök i helgen & vill ju ha någon mat hemma. Borde dessutom städa, för här ser (igen) ut som ett smärre bombnedslag.. Börjar vara allt mer säker på att det handlat om en konspiration & att det är någon som roddar här, när jag är borta! Anyway, min vän är en ordentlig människa, så måste nog reda upp lite, så hon inte behöver bli helt chockad! Men det ordnar sig.. Nu väljer jag ändå att chilla & bara njuta av en träningstrött kropp & ett glas Chardonnay :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar