lördag 19 mars 2011

Eva Dahlgren - Ingen är som jag

Gårdagens monolog.. Var mycket varierande. Ibland var den riktigt bra! Men ibland funkade det helt enkelt inte. Jag hade väntat mig (och sett framemot) ett mycket down to earth framträdande av en kvinna i sina bästa år, med stor livsinsikt. Well, det var nu inte precis så. Jag tycket det var för mycket show. För mycket ljud & ljus effekt. För mycket jag försöker ge sken av att jag är mycket privat, utan att egentligen alls vara det.. Men förstå mig inte fel, det var inte en dålig föreställning!

Det är kanske inte så ofta som jag berömmer mitt jobb, men nu måst
e jag ge en eloge till vår Social Club. Jag vet inte riktigt hur det funkar, eller vad som ligger bakom, men ofta betalar de t.ex. en del av priset till något evenemang (som Naisten 10),
men nu fick man fribiljetter, utan att betala något själv. Och de fyra biljetter jag fick var tillsammans värda 200€, så tack bara för det!

Efter showen gick vi till Cantina West på en & lite goda snäkin..! Senare avslutade S & jag kvällen med att dricka ett glas rött & babbla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar