lördag 12 mars 2011

Vårspring

Efter en utebliven vintersäsong har jag precis inlett vårens lenkkisäsong :)
Blev en mycket lugn runda på 35min kring Sandudd. Var fortfarande mycket slaskigt på största delen av sträckan, men vårsolen värmde underbart i ansiktet & jag hade nästan för mycket på mig. Springkoditionen är naturligtvis nonexistentiell (och det knä som annars inte heller är så förtjust i sånhän aktivitet är lite gnälligt, efter att ha fått sig en liten törn i torsdags), men oj vad gott det gjorde att få komma ut & lufta huvudet lite!! Speciellt som jag varit inne basically 24/7 hela veckan & jag dessutom har en tendens att bli ganska emotionell när jag är för trött.. Orsaken till lenkkin var nämligen att jag sov (powernappade) bort den tänkta zumbatimmen.
Hur som helst, nu är det enda jag saknar en balkong mot söder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar