fredag 4 mars 2011

Fridaymood

Vi har precis druckit en fredagsöl på kontoret & alla andra har glidit hemåt. Jag skall sitta kvar en liten stund ännu & fixa lite annat än jobbstuff..
Om dryga 2h hoppar jag sedan på flyget HEL-ARN-UME och ikväll får jag äntligen krama min bästis igen!! Det skall bli så skönt :)
Har varit ett par helt hysteriska dagar på jobbet & hjärnan går på högvarv.. Nu är det tid att relaxa & njuta av stunden. I princip. Skall försöka läsa lite iaf på vägen, men samtidigt låta bli att ta stress & försöka koncentrera mig på det som verkligen är viktigt & får mig att må genuint bra!! Klurigt detdär ;)
Intressant föresten hur man ibland (när det är frågan om mig kan man här läsa: ganska ofta) stressar upp sig över saker fullkomligt i onödan..! Jag har varit lite nervös för vad (speciellt en del av) mina vänner skall tycka om det att jag skall gå på jaktkurs & därför inte haft så stor lust att prata om det. Idag på lunchen blev det dock tal om det.. Och (mot alla ods) säger min fina vege-vän att hon tycker det låter roligt & intressant. Sådant värmer verkligen mitt hjärta!!
Puss & en riktigt skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar