måndag 28 mars 2011

Jännä

Iiiks..! Idag skall jag rida för första gången på alltför, alltför länge. Ser mycket framemot det :) Dessutom bor hästen i stan, plus! Och om allt går väl, så är tanken att jag skall börja hyra valacken i fråga.. Meeen, skall nu inte ta ut segern i förväg.

Dock står svaret på frågan Behöver du verkligen en bil? ganska klar! När jag känner såhär bara vid tanken på att få åka ut till stallet (ok, till dethär stallet går det förvisso en buss, men det är en bisak), så är det givna svaret naturligtvis JA!!

Min kära syster har gett mig delad vårdnad till sin röda blixt tills vidare, så är inte så panik med att köpa ny bil genast.. Men småningom nog. Skall se om jag kan få lite "experthjälp" med det hela. Fast sen igen konstaterade jag i går att jag vet skrämmande mycket om bilar! Hahha, så går det när man tycker om att vara on top of things ;)

What else? I något mellanrum borde jag ta ett tag med dammsugaren.. Har nämligen konstaterat att det finns en enda sak som får mig att städa > folk på besök! Det är ugly, jag vet. Och sen återstår bara en battle om ifall kvällens leffa är Simpsons Movie, eller komedin As Good As It Gets.. Som tur är jag ganska bra på dethär med att förhandla :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar